ورود / عضویت
01- خوش آمدگویی و آشنایی با مدرس

توضیحات
خشم یکی از احساسات انسان است که اگر بدرستی مدیریت نشود آثار منفی زیادی خواهد داشت. ولی میتوان با مدیریت و تبدیل آن خشم را به مزیت تبدیل کرد. در این دوره مارلین چیزم مفهوم خشم را به شما یاد میدهد ، آگاهی شما را از ریشه عصبانیت واکشهایتان بالا خواهد برد و می گوید که چطور خشم را به عنوان ابزاری برای رشد شخصی و حرفه ای به خدمت بگیرید. سرتیتر مطالب این دوره آموزش مدیریت خشم و عصبانیت شامل موارد زیر است : - شناخت مشکلات خشم - آشنایی با روشهای تقویت آرامش در خودتان - پرهیز از دخالت در مشکلات دیگران - درک واکنش ها و رفتارهای عمیق خود - تسلط بر خلق و خوی خودتان - مهارت های بدست گرفتن کنترل شخصی - مهارت های تبدیل خشم به عاملِ موفقیت عنوان اصلی : Anger Management این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 3 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : مقدمه : خوش آمدگویی و آشنایی با مدرس یادگیری مطالب پیش نیاز دوره من مشکل خشم دارم : سه باور غلط در مورد خشم خوب ، بد ، زشت ( در مورد خشم ) وقتی خشم به شما حمله می کند : دست از کنترل خشم بردارید بازداری از خشم یا آرام سازی خودتان خودتان را درگیر مشکلات دیگران نکنید خودآگاهیتان را افزایش دهید : واکنش های خودتان را بشناسید وضعیت خودتان را بسنجید یادگیری نحوه جایگزین کردن رفتارهای قدیمی کنترل کردن خشم خودتان : احساسات خودتان را کشف و نامگذاری کنید به اخلاقیات خودتان مسلط شوید از زبانی پاسخگو استفاده کنید مهارت هایی برای گرفتن مهار خشم: آنچه میخواهید را درخواست کنید تعیین مرزهای مناسب فضاسازی کنید حقایق را بیان کنید