ورود / عضویت
01- خوش آمدید

توضیحات
هرکسی شامل مدیران اجرایی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان، نویسندگان حرفه ای و جویندگان کار، یک برند شخصی نیاز دارند. در محیط آنلاین امروزه، برند شخصی، چیزی بیش از یک شعار هوشمندانه، سخنرانی مختصر و مفید و تصویر پروفایل حرفه ای است. در عوض این ها به یک روایت عمیق تر، پیشرفته تر و سازگار در سراسر سایت رسانه های اجتماعی مورد نیاز است. این دوره نشان میدهد که چطور صادقانه، و قدرتمند،نام تجاری خود را ارائه دهید. متخصص برندسازی، کارِن لی لاند ، تفاوت های مهمی را بین چهار سایت اصلی رسانه های اجتماعی، لینکدین، فیسبوک، توئیتر، پینترست و نحوه ی استفاده از آنها را در پیشرفت شغلی و شبکه سازی نشان میدهد. موضوعاتی از قبیل موارد زیر در این دوره پوشش داده می شوند : توسعه ی ذهنیت برند شخصی افزودن عکس، پروفایل، پس زمینه یا بک گراند خوب به سایت های رسانه های اجتماعی استفاده از لینکدین برای برند شخصی توسعه ی دسترسی به توئیتر ایجاد رویدادهای واقعی در فیسبوک قرار دادن پین در پینترست عنوان اصلی : Personal Branding on Social Media این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 18 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدید آنچه باید بدانید از فایل تمرین استفاده کنید فواید برند شخصی در رسانه های اجتماعی : ذهنیت جدید برند شخصی نحوه ی کمک رسانه های اجتماعی به برند شخصی بهترین سایتهای رسانه اجتماعی برای برندسازی شخصی بهترین تمرینهای برندسازی برای رسانه های اجتماعی : تصویری از مشخصات برندتان پروفایل رسانه های اجتماعی با نام تجاری بک گراند سفارشی رسانه های اجتماعی برندسازی شخصی توسط سایتها : لینکدین برای برندسازی شخصی درخواست پیشنهادات لینکدین چطور در توئیتر برند بسازید دسترسی به اینترنت را توسعه دهید استراتژی های ساخت برند فیسبوک ایجاد رویداد واقعی در فیسبوک برند شخصی در پینترست پینترست: پین های دروغین برای ساخت یک نام تجاری نتیجه : رسانه های اجتماعی برای رهبران فکری